Hyundai prezintă noul și dinamicul sedan Elantra N Line
- Aspectul sportiv al liniei Elantra N este completat de caracteristicile sale remarcabile de conducere
- Extinderea versiunilor disponibile va contribui la consolidarea poziției Hyundai Elantra în segmentul sedanului compact
Hyundai Motor prezintă o nouă modificare a Liniei Hyundai Elantra – N Line. Designul și construcția sunt destinate să ofere și mai multă forță sedanului Elantra, a cărui nouă generație a fost lansată în aprilie anul curent. Versiunea N Line prezintă indicii de stil originale de la sub-marca N, precum și setări îmbunătățite ale transmisiei și ale șasiului. Lansarea acestei modificări va face linia sportivă a mărcii N mai accesibilă pentru consumatori și va contribui la extinderea cercului de fani ai modelului Hyundai Elantra.
Hyundai Elantra N Line se mândrește cu o dinamică excelentă datorită motorului pe benzină 1.6 GDI turbo care dezvoltă 201 CP și un cuplu de 264 Nm, în combinație cu o transmisie manuală cu 6 trepte sau cu transmisie robotizata cu 7 trepte cu ambreiaj dublu (DCT). Inginerii Hyundai au modificat o serie de setări ale suspensiei Elantra, făcându-l mai rigid pentru o stabilitate mai bună. Jantele din aliaj de 18 inci, suspensia spate independentă cu mai multe legături și discurile de frână din față supradimensionate oferă, de asemenea, o experiență de conducere interesantă.
Funcțiile axate pe șofer, cum ar fi schimbătoarele de palete și Selectorul modului de conducere, vă permit să experimentați adevăratul spirit de curse al mașinii. O ambianță sportivă în interiorul liniei Elantra N Line este creată de volanul N din piele perforată cu spițe metalice, scaune sport cu suporturi laterale din piele, selectorul de viteze cu accente din metal și piele și tampoane pentru pedale din metal.
Elementele de design N Line completează experiența de conducere dinamică
Semnătura „Parametric Dynamics” conferă Elantra N Line un caracter sportiv și face vizual mașina mai mică și mai largă. Insigna N Line și designul geometric filigranat fac ca grila în cascadă să pară mai agresivă. Prizele de aer în formă de săgeată din partea inferioară a barei de protecție oferă performanțe aerodinamice ridicate, garantează răcirea suplimentară a motorului și adaugă o carismă sportivă mașinii.
Pragurile laterale și jantele din aliaj de 18 inci subliniază estetica sportivă a Elantra N Line fastback. Din lateral, caracterul dinamic al vehiculului este definit de reliefurile în formă de săgeată de pe panourile caroseriei, care creează un efect de mișcare înainte. Formele, carcasele oglinzilor laterale și pragurile laterale sunt finisate în negru caracteristic lucios al sub-mărcii N, aducând o notă de rafinament modern la exterior.
Profilul Elantra N Line fastback curge lin în spate, care a fost conceput pentru a optimiza performanțele aerodinamice. Liniile orizontale sporesc aspectul sportiv al vehiculului. Un spoiler integrat, țevi de eșapament duble și difuzorul spate cromat N-specific completează imaginea inspirată de motorsport a noului produs.
În plus, marca Hyundai oferă linia N de accesorii și piese pentru clienții care doresc să își personalizeze vehiculele N Line în funcție de preferințele personale. Aceste detalii vor contribui la adăugarea de elemente sportive la modelele de producție și vor oferi proprietarilor o emoție vie de condus dinamic în stilul N subbrand.
Setul de asistenți electronici și funcții care oferă confort și siguranță suplimentară în noul sedan Elantra N Line include asistentul FCA pentru evitarea coliziunilor frontale, asistenții de avertizare la depășirea benzii LKA și LFA, asistentul de fază lungă HBA, starea conducătorului auto DAW și BCA evitarea coliziunii punctului mort cu evitarea coliziunii laterale RCCA atunci când ieșiți din parcare. În plus, proprietarii Elantra N Line primesc o cheie digitală Hyundai și un sistem multimedia fără fir cu suport pentru interfețele CarPlay și Android Auto.
Noul Elantra Hybrid Electric este pe drum
Vânzările versiunii hibride a sedanului Elantra urmează să înceapă în Coreea în al treilea trimestru al anului 2020. Vânzările pe alte piețe vor începe puțin mai târziu. Aceasta este prima modificare hibridă Elantra din ultimii 11 ani de la lansarea Elantra LPI Hybrid în 2009.
Elantra Hybrid este alimentat de un motor pe benzină cu 1.6 cilindri 1.6 GDI care funcționează pe ciclul Atkinson. Motorul cu magnet permanent de 32 kW este alimentat de o baterie polimer litiu-ion de 1,32 kWh situată sub scaunele din spate. Puterea totală a Elantra Hybrid este de 139 CP. și până la 264 Nm de cuplu. Datorită motorului electric extrem de eficient, mașina poate fi condusă în modul de acționare electric pur, prin care rezerva completă de cuplu este disponibilă chiar și la viteze mici, cu opțiunea de a crește la viteze mai mari. Noul hibrid Elantra are un consum de combustibil măsurat de EPA de aproximativ 4,7 litri la 100 de kilometri pe un ciclu combinat.
„Noua gamă Elantra, cu o versiune N Line și o versiune hibridă, va satisface preferințele unui public mai larg de clienți. Elantra N Line va face apel la cei care apreciază mașinile cu aspect sportiv și caracteristici remarcabile de conducere. Elantra Hybrid este o alegere excelentă pentru fanii conducerii economice. Extinderea familiei va contribui la consolidarea poziției Elantra pe segmentul sedanurilor compacte ”, a declarat Thomas Schemera, vicepreședinte executiv și șef de dezvoltare a produselor, Hyundai Motor Group.
* Notă: Gama N de accesorii și piese este disponibilă în prezent numai în Coreea de Sud. Specificațiile vehiculului din comunicatul de presă pot varia în funcție de regiune.