10 August

Hyundai prezintă IONIQ – brandul dedicat exclusiv vehiculelor electrice

• Lansarea brandului IONIQ dedicat vehiculelor electrice evidențiază viziunea Hyundai în ceea ce privește mobilitatea inteligentă;

• În următorii patru ani, Hyundai va introduce pe piață trei modele electrice;

• Modelele IONIQ EV vor fi construite pe o platformă globală modulara – E-GMP (Electric-Global Modular Platform);

• Lansarea brandului a fost marcată prin iluminarea London Eye, emblematicul obiectiv turistic fiind transformat intr-o imensă literă „Q”, parte componentă a denumirii („IONIQ”).

 

Hyundai Motor Company a anunțat lănsarea noului brand „IONIQ” dedicat vehiculelor electrice, deschizând un nou capitol în calitate de lider în era e-mobilității. Obiectivul Hyundai este de a oferi clienților experiente centrate pe soluții adaptate unui stil de viață conectat, în linie cu viziunea producătorului – „Progress for Humanity”.

Marca IONIQ a fost dezvoltată ca raspuns la cererea în continuă crestere pentru vehiculele electrice, contribuind totodata la consolidarea poziției Hyundai de lider global în segment. Pentru a îndeplini această misiune, Hyundai va combina experiența acumulată în domeniul electromobilității (încărcarea ultra-rapida, interiorul spatios și puterea furnizată de baterii) cu soluții inovatoare viitoare (un mix intre design, tehnologii și servicii).

„Lansarea brandului IONIQ marchează o schimbare de paradigmă in ceea ce privește experiența de care beneficiază clienții de vehicule cu propulsii electrice”, a declarat Wonhong Cho, Executive Vice President and Global Chief Marketing Officer – Hyundai Motor Company. „Cu un nou accent pe conectivitate, vom oferi experiențe integral electrificate, pentru un stil de viață ecologic.”

Hyundai a introdus pentru prima data termenul „IONIQ” – obținut prin alaturarea cuvintelor „ion” si „unic” – în momentul prezentării proiectului de cercetare și dezvoltare pe termen lung, axat pe mobilitatea eco. Drept urmare, Hyundai a lănsat în 2016 autovehiculul denumit „IONIQ”, primul și singurul model din lume disponibil în trei versiuni de propulsie electrificată – hybrid, plug-in și electric. IONIQ a avut până acum un rol important în progresul realizat în domeniul mobilității eco. Brandul IONIQ va continua această misiune prin crearea unui ecosistem centrat pe soluții adaptate unui stil de viata conectat. IONIQ reprezintă angajamentul Hyundai pentru inovație și sustenabilitate, aspecte esențiale pentru atingerea obiectivelor companiei privind dezvoltarea e-mobilității.

„IONIQ 5”/ „IONIQ 6”/ „IONIQ 7”
In urmatorii patru ani, sub umbrela brandului „IONIQ” vor fi introduse pe piata trei modele electrice. Denumirea modelelor va avea în componență numere pare pentru sedanuri („IONIQ 6”), respectiv impare pentru SUV-uri („IONIQ 5”; „IONIQ 7”). Tema care sta la baza gamei EV – ‘Timeless Value’ – aduce designului o abordare nostalgică intr-o manieră contemporana. „IONIQ 5” – un crossover (CUV) de dimensiuni medii, care are ca sursa de inspirație conceptul EV ’45’ – va fi lansat la începutul anului 2021. În 2022 va fi introdus „IONIQ 6” – un model sedan, care va avea la baza cel mai recent concept EV al companiei, Prophecy, urmat de „IONIQ 7”, un SUV de clasă mare la inceputul anului 2024.

Platforma E-GMP
Modelele brandului IONIQ vor fi construite pe o platformă globală modulară, cunoscută sub denumirea de E-GMP (Electric-Global Modular Platform), care va permite încărcarea rapidă și va oferi o autonomie generoasă. Interiorul va fi reinterpretat ca un „spațiu de locuit inteligent” cu scaune reglabile, conectivitate wireless, dar și alte noi dotări. Interfața utilizătorului cu sistemele și funcțiile autovehiculului va fi simplă, intuitivă și ergonomică, concepută pentru a oferi mai mult confort.

Strategia 2025
Hyundai a anunțat recent că obiectivul companiei este de a înregistra vânzari de 1 milion de unități de vehicule electrice și 10% cota de piață, pentru a deveni lider la nivel mondial în domeniul mobilității electrice până în anul 2025. În conformitate cu aceasta strategie, Hyundai își propune să devină cel de-al treilea producător mondial de vehicule ecologice, cu 560.000 de unități BEV vândute, pe lângă vânzările FCEV. Lansarea modelelor electrice IONIQ consolidează angajamentul mărcii de a proteja mediul inconjurător și reflectă evoluția Hyundai în calitate de furnizor de soluții inteligente pentru mobilitatea cu emisii zero.

Campania IONIQ – evenimentul London Eye
Lansarea brandului IONIQ a fost marcată prin iluminarea unuia dintre cele mai emblematice obiective turistice din lume – London Eye. O instalație electrică de lumini a fost montată astfel încat să modeleze construcția cu forma circulară, transformând-o într-o imensă literă „Q” (parte componentă a denumirii „IONIQ”).

In contextul social actual, Hyundai a identificat o modalitate inedită de a aduce o noua energie orașului Londra. Evenimentul, parte a campaniei IONIQ „I’m in Charge”, a avut loc chiar înainte de redeschiderea oficială a celebrei atracții.

Prin intermediul acestei lansări, Hyundai prezintă o nouă eră a mobilității electrificate axată pe client și experiențele oferite.