12 October

Hyundai Motor câștigă premiile DMI Design Value 2020 pentru conceptul de design «Senzualitatea sportivă»

  • Conceptul de design «Senzualitatea sportivă» al Hyundai a fost premiat cu premiul pentru valoare de design 2020 de la DMI
  • Hyundai va continua să utilizeze designul pentru a spori funcționalitatea vehiculului și pentru a spori legătura emoțională cu clienții

Hyundai Motor a câștigat Premiul Value Design 2020 de la DMI din Boston, Massachusetts.

Premiul recunoaște eforturile Hyundai de a crea o identitate de marcă unică, întruchipată în filosofia de design «Senzualitatea sportivă» și în strategia de linia Hyundai Look.

Acesta este primul premiu DMI Design Value al Hyundai. Se acordă echipelor de afaceri care au obținut rezultate semnificative prin proiectare sau management de proiectare. Victoria Hyundai confirmă faptul că abordarea modernă a brandului, centrată pe client, oferă beneficii tangibile vieții de zi cu zi a clienților.

«Suntem onorați să obținem recunoaștere pentru identitatea vibrantă a Hyundai printr-un design centrat pe client, care oferă un avantaj competitiv mărcii pe piața globală», a declarat Sang Yup Lee, vicepreședinte senior, Hyundai Motor și șef al Global Design Center Hyundai.

Reputația internațională a Hyundai se bazează pe vehiculele oferite, care se disting prin design atent, calitate excepțională, precum și un nivel ridicat de siguranță și fiabilitate. În ultimii ani, accentul pe designul strategic s-a schimbat de la un Family Look unificat la o gamă mai diversificată în Hyundai Look. Acesta din urmă oferă mai multe soluții de proiectare centrate pe client și se bazează pe conceptul proprietății Sensual Sportiness.

Designerii Hyundai se străduiesc să satisfacă diversele nevoi ale clienților din întreaga lume și să ia în considerare schimbările constante ale stilului lor de viață, dezvoltarea tehnologiei și nevoile actuale ale publicului. Pentru a atinge aceste obiective, clientul a fost întotdeauna central în strategia de proiectare Hyundai. Fiecărui model i se acordă un caracter unic, care depinde de stilul de viață al publicului țintă și își joacă propriul rol în gama Hyundai, ca diferite piese dintr-un joc de șah.

Toate modelele Hyundai au linii luminoase și lumini de zi de marcă. De exemplu, trucul «Parametric Jewels» introdus pentru noul SUV Tucson a fost încorporat în cele mai noi dezvoltări de design, combinate cu o grilă reproiectată și lumini de mers pe timp de zi pentru a crea un aspect unic.

DMI este o organizație internațională care servește ca o platformă pentru interacțiunea între afaceri, cultură și clienți într-o lume în continuă schimbare. Fondat în 1975, DMI reunește educatori, cercetători, designeri și lideri din toate colțurile planetei din toate industriile și disciplinele de proiectare pentru a colabora la schimbarea structurală organizațională și inovația de proiectare.