01 September

Hyundai Motor câștigă 17 premii Red Dot Award

Hyundai Motor câștigă 17 premii Red Dot Award: Brand and Comunications Design 2021

  • Onorurile includ două premii ‘Best of the Best’ și 15 ’Winner’

  • Categoriile includ Film & Animation, Interface & User Experience, Spatial Communication, Apps, Advertising, Online și Digital Solutions

  • Trei dintre câștigători au fost premiați anterior la iF Design Award 2021

Hyundai Motor a câștigat 17 premii de design, inclusiv două premii „Best of Best” și 15 „Winner”, la Red Dot Award: Brands & Communication Design 2021. Găzduit de Centrul de Design din Germania Renania de Nord Westfalia.

Campania de tehnologie a Hyundai Motor “Little Big e-Motion” a fost recunoscută de către Red Dot drept cea mai bună din categoria Film & Animation. Videoclipul campaniei arată cum un minicar echipat cu tehnologia Emotion Adaptive Vehicle Control (EAVC) ce ajută tinerii pacienți să se deplaseze de la patul de spital la camera de tratament. Primind la fel și premiul de Argit 2021 New York Festival Advertising Award.

Designul tematic “Hyundai EV Infotainment System – Jong-e” aplicat la IONIQ 5 a fost recunoscut drept cel mai bun din Interface & User Experience. Primul câștig al companiei în această categorie. Sistemul Jong-e Graphic User Interface (GUI) oferă diverse setări de ambință interioară. Astfel ca moale, delicat și gradiat cu culori exuberante cu elemente parametrice de proiectare a pixelilor precum cele folosite pentru luminile exterioare a IONQ 5. Sistemul a capturat conceptul eco prietenos EV și identitatea mărcii Hyundai Motor.

În excedent, Hyundai Motor și-a reafirmat avantajul competitiv în designul mărcii și comunicării. A câștigat 15 victorii în șapte categorii, inclusiv: Film & Animation, Interface & User Experience, Spatial Communication, Apps, Advertising, Online, și Digital Solutions.

A devenit câștigător din categoria Film & Animation campania video a Hyundai Motor “This is Us”, ce arată speranța și solidaritatea pentru a depăși COVID-19. Și filmul cinematografic “I’m in Charge”, care solicită responsabilitatea tuturor de a mișca lumea într-un mod durabil.

Câștigători din categoria Interface & User Experience împreună cu “Hyundai Infotainment System-Aqua Theme Design” și platforma de televiziune inteligentă a Hyundai Motor “Channel Hyundai”. Iar din categoria Apps la un loc cu “Channel Hyundai”, aplicația de conectivitate a Hyundai “Bluelink”, și aplicația personalizată de stil de viață și serviciu mobil marca Genesis “My Genesis”.

Red Dot Award este al doilea premiu global de design care onorează “Hyundai Infotainment System-Aqua Theme Design”, “Channel Hyundai” și “Bluelink” fiind urmat de iF Design Award 2021 mai devreme anul acesta. Este remarcabil precum și faptul că “Channel Hyundai” a câștigat în patru categorii diferite de Red Dot, incusiv Interface & User Experience, Design, Apps, Online, și Digital Solutions.

A fost recunoscut câștigători pentru oferirea de noi experiențe clienților prin designul spatial din categoria Spatial Communication împreună cu “Hyundai Motorstudio Busan”, “Hyundai Motor Group Training Center”, “Hyundai EV Sation Gangdong” și “Hyundai Cheonan Global Learning Center”.

Iar câștigul din categoria Advertising se datorează campaniei “OOH & Ambrient for London Eye”, o campanie de marcă IONQ desfășurată anul trecut la faimosul London Eye. Și “H2U (Hydrogen to You) ”, o campanie care promovează valoarea energiei durabile de hidrogen.