Prototipul electrificat al modelului sport RM20e Racing Midship – următoarea generație a Hyundai N Performance
- Prototipul electric RM20e Racing Midship dezlănțuie potențialul electric al mașinilor sport Hyundai N
- RM20e are 810 cai-putere și 960 de Newtoni-metru și poate accelera de la 0 la 100 km/h în mai puțin de trei secunde.
Hyundai Motor a prezentat, în cadrul Salonului Auto 2020 de la Beijing, prototipul electric RM20e. Denumirea RM corespunde primelor două litere ale arhitecturii vehiculului – Racing Midship (tracțiune spate cu motor mediu), care joacă un rol definitoriu în furnizarea unei manevrări și dinamici ideale prin inerție redusă.
Platforma RM oferă o tracțiune excelentă la orice viteză și în toate condițiile de drum și acționează ca un laborator mobil pentru testarea tehnologiei sportive. Cu specificații proprii ale platformei, RM20e oferă un impresionant 810 CP. iar un cuplu de 960 Nm se simte excelent pe orice suprafață.
Proiectul RM a fost lansat de Hyundai în 2012 cu scopul de a dezvolta și adapta noi tehnologii sportive pentru viitoarele modele N. De atunci, gama RM a inclus mașinile sport RM14, RM15, RM16 și RM19. În 2019, a fost dezvoltată prima mașină de curse electrică a Hyundai pentru Campionatul de vehicule electrice (eTCR), Veloster N eTCR, care a debutat la Salonul Auto de la Frankfurt. Modelele RM au fost supuse unor testări extinse pentru validarea tehnologiilor avansate, evaluarea creșterii reale a puterii și îmbunătățirea soluțiilor tehnice pentru viitorul N.
„Noul RM20e electrificat propulsează cu încredere platforma RM testată în timp într-un nou deceniu al secolului 21, axat pe mediu și oferă energie electrică pentru condiții normale de drum”, a declarat Albert Biermann, președinte și șef de cercetare, Hyundai Motor Group. – RM20e deschide un nou capitol în dezvoltarea potențialului electric al gamei Racing Midship. Inginerii Subbrand N vor continua să colecteze și să analizeze date de performanță pentru modelele cu emisii zero. ”
Natura explozivă a modelului RM20e se datorează motorului electric puternic care dezvoltă 810 CP. și cuplu de 960 Nm. Un sprint spectaculos este prevăzut de la repaus la 100 km / h în mai puțin de 3 secunde și la 200 km / h în 9,88 secunde. Aceste rate de accelerație au fost posibile prin aspectul motorului mediu și tracțiunea spate. RM20e combină caracteristicile sportive ale unei adevărate mașini de curse cu stabilitate, frânare eficientă și tracțiune excelentă, cu niveluri reduse de zgomot, manevrabilitate și ușurință în utilizare pe drumurile publice.
Sistemul de propulsie electric de ultimă generație al RM20e este fără emisii și oferă o accelerație palpitantă. Hyundai oferă o gamă largă de sisteme de propulsie electrificate de vârf din industrie, inclusiv sisteme hibride seriale și hibride plug-in, precum și sisteme electrice de tracțiune cu baterie și sisteme de propulsie cu celule de combustibil. Toate variantele sunt testabile pe această platformă sportivă.
Investițiile recente ale Hyundai și un parteneriat strategic cu Rimac Automobili au contribuit la dezvoltarea comună a prototipurilor de vehicule electrice cu sisteme de propulsie cu pilă de combustibil și baterie. Platforma electrificată RM va continua să evolueze în colaborare cu RIMAC. În plus, Hyundai Motor Group a dezvăluit un plan strategic pentru a aduce pe piață 44 de modele durabile până în 2025. Submarca Hyundai N se află în fruntea acestui program de sustenabilitate.
„Prototipul de mașină sport RM20e întruchipează viziunea Hyundai N pentru trenurile de propulsie electrificate ale viitorului și transformă N-ul într-o categorie prestigioasă cu performanțe supercar”, a declarat Thomas Schemera, vicepreședinte executiv și șef de dezvoltare a produselor, Hyundai Motor Group. „Hyundai N face ca inimile șoferilor să bată mai repede, nu numai cu motoare puternice cu combustie, ci și cu motoare electrice fiabile, cu cuplu instantaneu și zero emisii. RM20e garantează condusul de la conducerea vehiculelor N chiar și în versiunile electrificate. “
Litera „N” din numele mărcii corespunde cu numele orașului coreean Namyang, care operează centrul de cercetare global Hyundai din 1995 și de unde și-a luat originea ideea de a crea marca. Este, de asemenea, primul în numele complexului Nurburgring, care găzduiește Centrul European de Testare Hyundai. Submarca N, formată din strânsa colaborare dintre Namyang și Nurburgring, folosește expertiza sportivă a companiei pentru a dezvolta modele cu adevărat dinamice pentru adevăratul pasionat de mașini. Această idee este întruchipată chiar în sigla „N”, care simbolizează clasicul buchet de îndoituri „chicane”.
Tehnologia sportivă Hyundai Motor N este testată la faimosul Nürburgring North Loop. Fiecare vehicul din testul de rezistență accelerată al Hyundai Motor realizează 420-480 de ture pe trasee uscate și umede, ceea ce echivalează cu 160.934 km în condiții dificile în doar patru săptămâni. Pista asfaltată lungă de 20,9 km a Nürburgringului cu 73 de coturi este una dintre cele mai dificile din lume. Nicio piesă nu se poate compara cu povestea ei. De asemenea, găzduiește complexul de sporturi și centrul de testare Hyundai Motor cu o suprafață de 3.600 de metri pătrați, operat de Centrul tehnic european Hyundai Motor.