Hyundai încheie un parteneriat cu Sony Pictures Entertainment
Hyundai anunță parteneriatul dezvoltat cu Sony Pictures Entertainment. Cu aceasta ocazie, noile autovehicule și tehnologii Hyundai vor fi prezentate în cinci dintre viitoarele producții Sony Pictures: „Uncharted” (iulie 2021); continuarea Spider-Man™: „Far From Home” (noiembrie 2021); continuarea Spider-Man: „Into the Spider-Verse” (octombrie 2022), dar și altele.
„Parteneriatul Hyundai – Sony Pictures Entertainment oferă publicului posibilitatea de a descoperi viziunea Hyundai privind viitorul mobilității, oferind o nouă perspectivă asupra modului în care ne mișcăm, interacționam și ne planificam viața. Vom continua să identificăm diverse oportunități pentru a inspira clienții, dar și iubitorii de filme, având la baza autovehiculele și tehnologiile Hyundai”, a declarat Wonhong Cho, Executive Vice President and Chief Marketing Officer – Hyundai Motor.
Detalii despre viziunea Hyundai asupra viitorului mobilității urbane au fost prezentate și la CES 2020. În cadrul evenimentului au fost dezvăluite trei soluții de mobilitate: Urban Air Mobility (UAM), o nouă formă de mobilitate aeriană, care are scopul de a reduce semnificativ timpul petrecut in trafic; Purpose Built Vehicle (PBV), o soluție ecologică de mobilitate terestră, care asigură spații și servicii personalizate pentru pasageri si Hub-ul, un spațiu pentru transfer de mobilitate și activități sociale.
„Aceasta asociere reflectă în totalitate definiția cuvântului parteneriat”, a declarat Jeffrey Godsick, EVP – Global Partnerships and Brand Management & Head of Location Based Entertainment – Sony Pictures Entertainment. „Dintre multiplele beneficii încluse, potențialul acestui acord provine din conținutul inovator pe care îl vom dezvolta împreună.”