IONIQ 5 complet electric de la Hyundai Motor și noul TUCSON a ajuns pe ecranul mare în „Spider-Man: No Way Home”
- IONIQ 5 și Tucson vor fi prezentate în viitorul film al Sony Pictures „Spider-Man: No Way Home” exclusiv în cinematografe începând cu 17 decembrie
- Campania globală de marketing a Hyundai Motor va include un nou spot TV care promovează IONIQ 5 cu actorul Tom Holland în rolul Omul Păianjen, regizat de Jon Watts
- „Spider-Man: No Way Home” este primul film al parteneriatului strategic dintre Hyundai și Sony, cu scheme suplimentare de marketing, pentru a sprijini viitoarele filme în 2022
- Parteneriatul oferă spectatorilor oportunități de a înțelege viziunea mobilității centrată pe om a Hyundai Motor prin intermediul vehiculelor și tehnologiilor inovatoar
Absolut noul Hyundai IONIQ 5 și Hyundai TUCSON își vor face debutul la Hollywood în viitorul film al Sony Pictures „Spider-Man: No Way Home”.
Înainte de lansarea în cinematografe a filmului pe 17 decembrie, Hyundai Motor Company a lansat un program de marketing integrat care include o reclamă TV globală și o varietate de activități promoționale digitale. Campania provine din parteneriat global de promovare cu imagini multiple asociat cu Hyundai Motor și Sony Pictures în mai 2020 cu scopul de a prezenta viziunea companiei asupra mobilității centrată pe om prin inovații de produs și tehnologice.
„Amplasarea IONIQ 5 complet electric și a noului TUCSON în „Spider-Man: No Way Home” marchează prima etapă semnificativă în parteneriatul strategic dintre Hyundai Motor Company și Sony Pictures Entertainment”
„Ne așteptăm la un mare impact de marketing de la această colaborare. Acest film captivant și includerea celor două vehicule în momentele cheie ale poveștii interpretate de personajele principale va entuziasma mințile a milioane de spectatori din întreaga lume.”
-
a declarat Thomas Schemera, Vice Președinte executiv, Global Chief Marketing Officer și șeful diviziei Customer Experience a Hyundai Motor Company.
„Spider-Man: No Way Home” este al treilea film despre Omul Păianjen creat de Sony Pictures și Studiourile Marvel, cu Tom Holland, care joacă rolul liceanului Peter Parker și aliasul său, Spider-Man. Predecesorul său „Spider-Man: Far From Home” a încasat 1,131 miliarde USD la nivel mondial, fiind al patrulea film cu cele mai mari încasări din 2019 și al 25-lea film cu cele mai mari încasări din toate timpurile.
„Hyundai este sinonim cu tehnologia de vârf și designul inovator din punct de vedere vizual, așa că nu este surprinzător faptul că au creat o campanie de marketing de ultimă oră pentru IONIQ 5 și foarte așteptatul „Spider-Man: No Way Home” – a cărui bază este conținutul personalizat realizat exclusiv pentru această afacere. Nu avem nicio îndoială că fanii Spider-Man se vor distra foarte mult cu această colaborare inovatoare.”
-
a declarat Jeffrey Godsick, EVP Global Partnerships and Brand Management și Head of Location Based Entertainment la Sony Pictures Entertainment.
Pe lângă schema de plasare a produselor, Hyundai Motor va desfășura diverse activități de marketing prin utilizarea drepturilor de proprietate intelectuală asociate cu „Spider-Man: No Way Home”. Printre acestea se numără și reclama de lungă durată, „Only Way Home”, care este regizat de Jon Watts, regizorul celor trei dintre cele mai recente filme Spider-Man și îl prezintă pe Tom Holland în rolul lui Spider-Man și pe cel mai bun prieten al său, Ned Leeds, interpretat de Jacob Batalon.
În acest spot TV, Spider-Man este hotărât să-și șteargă numele și iese din ascunzătoare, făcând o plimbare de 300 de mile până la New York cu Ned în IONIQ 5, complet electric. Cele două personaje se îndreaptă spre o țară deschisă în interior. IONIQ 5, care reflectă lumina soarelui, cu aspect futurist, schimbă glume pe parcurs. O versiune de difuzare de 30 de secunde va fi difuzată ca parte a programelor de televiziune de înaltă vizibilitate în SUA, Europa, China, Rusia și alte piețe globale până în ianuarie 2022.
„Tehnologia avansată dă putere extraordinarului și de aceea credem că IONIQ 5 este potrivit pentru cel mai recent film Spider-Man”
„Parteneriatele noastre promoționale cu personaje din universul cinematografic Marvel au fost extrem de eficiente și credem că fanii Spider-Man din întreaga lume se vor bucura de ceea ce am creat, în timp ce află mai multe despre SUV-ul nostru revoluționar complet electric.”
-
a declarat Angela Zepeda, Chief Marketing Officer al Hyundai Motor America.
În plus, Hyundai Motor a creat și un spot de 30 de secunde cu noul SUV compact modern TUCSON. Această reclamă prezintă scene cheie din film, inclusiv cele cu TUCSON și Tom Holland în rolurile principale.
Pe rețelele de socializare, Hyundai va oferi fanilor posibilitatea de a obține un poster ediție specială „Hyundai IONIQ 5 x Spider-Man: No Way Home”, precum și imagini de fundal digitale personalizate. Un videoclip din culise al reclamei IONIQ 5 și al altor conținuturi unice va fi, de asemenea, disponibil online.
Campania de marketing integrată a Hyundai Motor centrată pe viitorul film „Spider-Man: No Way Home” va fi evidențiată pe panouri video de la Piccadilly Circus din Londra, precum și prin diverse puncte de vânzare din întreaga lume.
După „Spider-Man: No Way Home”, compania va organiza diverse inițiative de marketing legate de viitoarele filme „Uncharted”, care va avea premiera în februarie 2022, și continuarea filmului de animație, aclamat de critici, câștigător al Oscarului, „. Spider-Man: Into the Spider-Verse”, care va avea premiera în octombrie 2022.