Parteneriatul Hyundai – Sony Pictures continuă cu cel de-al treilea film: „Spider-Man: Across the Spider-Verse”
Colaborarea Hyundai Motor Company – Sony Pictures continuă cu „Spider-Man: Across the Spider-Verse”. Filmul animat prezintă „Flying Prophecy” – o versiune a prototipului electric Hyundai Prophecy, precum și viziunea companiei privind viitorul mobilității. Cu această ocazie va fi demarată o campanie globală de marketing dedicată modelelor 100% electrice ale gamei IONIQ.
„Spider-Man: Across the Spider-Verse” – cea de-a treia producție din cadrul parteneriatului strategic Hyundai – Sony Pictures, după „Spider-Man: No Way Home” (2021) și „Uncharted” (2022) – reprezintă continuarea filmului care a câștigat premiul Oscar®, „Spider-Man: Into the Spider-Verse” (2018).
Lansarea noului film în cinematografe va avea loc în luna iunie. Cu această ocazie, publicul va putea admira „Flying Prophecy”, o versiune a prototipului electric – Hyundai Prophecy, model care a reprezentat sursă de inspirație pentru designul IONIQ 6 – „Electrified Streamliner”. IONIQ 6 a câștigat recent trei premii mondiale: „World Car of the Year”, „World Electric Vehicle”, „World Car Design of the Year”, dar și distincția „Gold” în cadrul iF Design Award.
De asemenea, în cadrul filmului sunt prezentate câteva dintre soluțiile Hyundai pentru mobilitatea viitorului, inclusiv: AAM – o nouă formă de mobilitate aeriană, care are scopul de a reduce timpul petrecut în trafic; PBV – o soluție ecologică de mobilitate terestră, care asigură spații și servicii personalizate pentru pasageri; Hub – un spațiu pentru transfer de mobilitate și activități sociale. Mai mult, filmul prezintă și un robotaxi fictiv, bazat pe Hyundai Pony, primul model al mărcii Hyundai. Acțiunea se desfășoară în anul 2099, în „Nueva York” – un oraș din Spider-Verse.
În colaborare cu Sony Pictures, Hyundai demarează și o campanie globală de marketing care se va desfășura în perioada mai – iulie. Spotul TV animat, a cărui coloană sonoră este produsă de Metro Boomin, prezintă povestea lui Spider-Man, alături de modelele IONIQ 6 și IONIQ 5. Totodată, a fost dezvoltat conținut dedicat rețelelor sociale, dar și un material video din culise, care dezvăluie detalii despre istoria colaborării Hyundai – Sony pe parcursul procesului de producție a filmului.
„Prin intermediul acestui parteneriat, ne propunem să prezentăm viziunea Hyundai privind viitorul mobilității, utilizând conținut de divertisment preferat de către tinerele generații”, a declarat Sungwon Jee, Senior Vice President and Global Chief Marketing Officer – Hyundai Motor Company.
„Pe parcursul colaborării noastre de lungă durată, echipa Hyundai continuă să creeze campanii impresionante care surprind însăși esența mărcii. Utilizând coloana sonoră a filmului, Hyundai a creat o campanie de marketing atractivă și revoluționară – o îmbinare perfectă între produsele lor inovatoare și unul dintre cei mai emblematici supereroi”, a declarat Jeffrey Godsick, EVP, Global Partnerships & Brand Management and Head of Location Based Entertainment, Sony Pictures Entertainment.”