Отправить Отправка заявки. Пожалуйста, подождите...
Новости
Владельцам
О компании
Предложения и услуги
АВТОМОБИЛИ
ЛЕГКОВЫЕ
SUV
КОММЕРЧЕСКИЕ
СТОК
C ПРОБЕГОМ
X
ПОСМОТРЕТЬ ВСЕ
13.06.2017

PREMIERĂ MONDIALĂ: NOUL SUV COMPACT HYUNDAI KONA

 

Hyundai a organizat premiera noului SUV compact Kona în Coreea de Sud. Modelul este poziţionat drept primul în segmentul B şi pe piaţa locală va fi scos în vânzare chiar în această lună.

 

Noul Hyundai Kona are un stil individual şi un design atrăgător, acestea fiind principalele caracteristici pe care le caută persoanele care au un stil activ de viaţă. Denumirea îi vine de la o regiune a unei insule Hawaii.

 

Noul Kona mai adoptă şi noua identitate a Hyundai în materie de design – Cascading Grille – grila radiatorului care imită o cascadă. Aceasta va fi folosită şi în modelele noi ale mărcii, care vor fi lansate până în 2021.

 

 

Hyundai Kona este construit pe o platformă absolut nouă. Dimensiunile în sunt următoarele: lungime – 4.165 mm, lăţime – 1.800 mm, înălţime – 1.550 mm, ampatament 2.600 mm.

 

Hyundai Kona a mai primit noi tipuri de blocuri optice şi stopuri care sunt poziţionate pe două nivele. Acestea pot conţine elemente LED, iar farurile care sunt poziţionate la nivelul superior servesc drept lumini de zi. Inserţiile din plastic, care protejează marginile caroseriei, au fost conectate cu aceste corpuri de iluminat. Însuşi caroseria poate fi vopsită în două culori.

 

Habitaclul este făcut în stilul ultimelor modele din gamă, având un ecran amplasat pe consola centrală şi mai multe inserţii în culoarea caroseriei. Ecranul tactil al sistemului multimedia poate avea o diagonală de 5, 7 sau 8 inci. Sistemul multimedia este compatibil cu interfeţele Android Auto şi Apple CarPlay.

 

 

În lista de dotări mai pot fi incluse: cameră video spate, sistem de reîncărcare a telefoanelor mobile prin inducţie electromagnetică, head-up display color, sistem anti coliziune frontală, sistem de menţinere pe banda de rulare, sistem de monitorizare a unghiurilor moarte, sistem de frânare automată în cazuri de urgenţă, sistem de comutare automată a luminii de drum cu cea de întâlnire, etc.

 

Gama de propulsoare va fi compusă, în dependenţă de piaţă, din benzinare turbo 1.0 T-GDI (120 CP/172 Nm, 0-100 de km/h în 12 secunde, viteză maximă – 181 km/h) şi 1.6 T-GDI (177 CP/265 Nm, 0-100 de km/h în 7.7 secunde, viteză maximă – 210 km/h), dar şi o unitate 2.0 MPI (149 CP/179 Nm, 0-100 de km/h în 10 secunde, viteză maximă – 194 km/h), care lucrează pe baza ciclului Atkinson.

 

 

Primul motor este cuplat la o cutie mecanică cu şase trepte, al doilea la una robotizată cu şapte trepte şi două ambreiaje, iar cel mai voluminos la o cutie automată cu şase trepte. Va mai exista şi un propulsor diesel de 1.6 litri.

 

Pentru a face economii de combustibil sau pentru a conduce într-un mod mai dinamic, vor exista trei regimuri de rulare: Sports, Normal şi Eco.

 

Tracţiunea poate fi pe puntea din faţă sau una integrală! Suspensia faţă poate dispune de un sistem cu lonjeron McPherson.

 

După cum am menţionat, prima piaţă de desfacere a modelului va fi cea din Coreea de Sud. Mai târziu maşina va apărea în America de Nord şi ulterior în Europa.

 

Назад к новостям Hyundai